OGŁOSZENIE NR 1/22 Z DNIA 12.04.2022
OGŁOSZENIE NR 3/16 Z DNIA 11.07.2016 ROKU
OGŁOSZENIE NR 3/16 Z DNIA 11.07.2016 ROKU
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY
W BRZEZINACH
1. Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, e-mail: lobr@praca.gov.pl ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
informatyk w Dziale Informacji, Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach
Liczba miejsc: 1
2. Podstawa prawna zatrudnienia: umowa o pracę zgodnie z art. 25 Kodeksu pracy,
wymiar czasu pracy: ¼ etatu, umowa o pracę na czas określony,
miejsce wykonywania pracy Brzeziny
Pracodawca zatrudnia mniej niż 25 pracowników w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy i nie jest zobowiązany na podstawie art. 21 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych do dokonywania miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy (art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.).
3. Podstawowy zakres zadań na stanowisku urzędniczym obejmuje w szczególności.:
1) projektowanie oraz nadzór nad rozwojem, modernizacją, eksploatacją oprogramowania i informatyzacją w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i standardami określonymi przepisami prawa
i wytycznymi odpowiednich służb,
2) nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego,
3) pełnienie obowiązków Administratora Systemu Informatycznego, przygotowywanie planu wydatków informatycznych, przygotowywanie postępowań o zamówienie publiczne związanych ze stanowiskiem informatyka, nadzorowanie dostaw, inwentaryzacja sprzętu,
4) przeprowadzanie bieżących napraw sprzętu komputerowego lub zlecanie napraw podmiotom zewnętrznym,
5) wdrażanie nowych systemów, zarządzanie serwerami, systemami i usługami, administrowanie sieciami,
6) instalacja komputerów i peryferiów, naprawa usterek, wymiana materiałów eksploatacyjnych,
7) wykonywanie aktualizacji, wykonywanie kopii zapasowych, zarządzanie bazami danych,
8) wprowadzanie i aktualizowanie danych podawanych do: BIP, na stronę internetową.
9) nadzór i koordynacja przesyłania dokumentów drogą elektroniczną oraz podpisu elektronicznego.
4. Wymagania niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nieposiadanie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie co najmniej średnie z trzyletnim stażem pracy związanym z obsługą informatyczną lub wyższe informatyczne ( I lub II stopnia) ,
5) znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci teleinformatycznych oraz funkcjonowaniem i legalnością oprogramowania,
6) dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN i WAN,
7) biegła znajomość zagadnień informatycznych w zakresie obsługi sprzętowej i programowej,
8) nieposzlakowana opinia,
9) znajomość przepisów ustaw:
- z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 645ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
- z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz.2135 ze zm.),
5. Wymagania dodatkowe do wykonywania zadań na stanowisku :
1) operatywność w działaniu,
2) doświadczenie zawodowe,
3) odporność na stres,
4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
5) wysoka kultura osobista,
6) umiejętność kreatywnego podejścia do rozwiązywania zadań, w tym rozwiązywania problemów,
7) gotowość do samokształcenia,
8) umiejętność sporządzania pism urzędowych,
* W toku naboru Komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
6. Warunki pracy na stanowisku:
1) po dwie godziny w pięciodniowym tygodniu pracy od 800 do 1600, ( godziny pracy do uzgodnienia),
2) dostęp do systemu informatycznego Syriusz Std, SEPI,
3) praca przy komputerze,
4) oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym,
5) szkodliwe warunki nie występują,
7. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, curriculum vitae i list motywacyjny,
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz umiejętności
w zakresie obsługi informatycznej np. zaświadczenie o kontynuowaniu nauki na studiach informatycznych , świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
3) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie kandydata potwierdzające brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) kopie opinii o pracy, bądź referencji z poprzednich miejsc pracy, jeżeli kandydat takie posiada, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Dokumenty o których mowa w punkcie 7. 1), 3), 4), 5), 6) powinny być podpisane własnoręcznym podpisem.
8. 1) Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:
Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 11 pokój nr 14 z dopiskiem
na zaklejonej kopercie „Oferta pracy na stanowisko: informatyka w Dziale Informacji, Ewidencji
i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach.
- Ogłoszenie Nr 3/16 z dnia 11.07.2016 r.”
2) w lewym górnym rogu koperty należy umieścić:
- imię i nazwisko kandydata składającego ofertę,
- adres zamieszkania lub korespondencyjny,
- telefon kontaktowy.
9. Termin składania dokumentów: do dnia 22 lipca 2016 roku do godziny 1500.
10. Informacje dodatkowe:
1) druk kwestionariusza, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1, dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach, a także w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy
w Brzezinach, pokój Nr 14,
2) nie będą rozpatrywane oferty złożone po terminie,
3) w przypadku ofert aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do PUP w Brzezinach
4) w ofercie proszę podać numer telefonu do kontaktu,
5) osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone do Urzędu w celu dalszego postępowania rekrutacyjnego, w ramach którego przewidziane jest między innymi sprawdzenie wiadomości z zakresu znajomości i zagadnień wymienionych w punkcie 4 ppkt 6,
6) informacja o wynikach naboru, obejmująca dane personalne wybranego kandydata zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach na stronie www.pup-brzeziny.pl oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach przy ul. Sienkiewicza 11 na tablicy ogłoszeń na parterze.
7) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze,
8) kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w PUP w Brzezinach,
w terminie do 30 dni od daty zatrudnienia, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację
o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego,
9) nabór zostanie rozstrzygnięty w oparciu o wynik rozmowy kwalifikacyjnej.
OGŁOSZENIE NR 2/16 Z DNIA 27.06.2016 ROKU
OGŁOSZENIE NR 2/16 Z DNIA 27.06.2016 ROKU
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY
W BRZEZINACH
1. Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, e-mail: lobr@praca.gov.pl ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
informatyk w Dziale Informacji, Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach
Liczba miejsc: 1
2. Podstawa prawna zatrudnienia: umowa o pracę zgodnie z art. 25 Kodeksu pracy,
wymiar czasu pracy: ¼ etatu, umowa o pracę na czas określony,
miejsce wykonywania pracy Brzeziny
Pracodawca zatrudnia mniej niż 25 pracowników w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy i nie jest zobowiązany na podstawie art. 21 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych do dokonywania miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy (art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.).
3. Podstawowy zakres zadań na stanowisku urzędniczym obejmuje w szczególności.:
1) projektowanie oraz nadzór nad rozwojem, modernizacją, eksploatacją oprogramowania i informatyzacją w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i standardami określonymi przepisami prawa
i wytycznymi odpowiednich służb,
2) nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego,
3) pełnienie obowiązków Administratora Systemu Informatycznego, przygotowywanie planu wydatków informatycznych, przygotowywanie postępowań o zamówienie publiczne związanych ze stanowiskiem informatyka, nadzorowanie dostaw, inwentaryzacja sprzętu,
4) przeprowadzanie bieżących napraw sprzętu komputerowego lub zlecanie napraw podmiotom zewnętrznym,
5) wdrażanie nowych systemów, zarządzanie serwerami, systemami i usługami, administrowanie sieciami,
6) instalacja komputerów i peryferiów, naprawa usterek, wymiana materiałów eksploatacyjnych,
7) wykonywanie aktualizacji, wykonywanie kopii zapasowych, zarządzanie bazami danych,
8) wprowadzanie i aktualizowanie danych podawanych do: BIP, na stronę internetową.
9) nadzór i koordynacja przesyłania dokumentów drogą elektroniczną oraz podpisu elektronicznego.
4. Wymagania niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nieposiadanie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie wykształcenia wyższego,
5) znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci teleinformatycznych oraz funkcjonowaniem i legalnością oprogramowania,
6) dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN i WAN,
7) biegła znajomość zagadnień informatycznych w zakresie obsługi sprzętowej i programowej,
8) nieposzlakowana opinia,
9) znajomość przepisów ustaw:
- z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 645ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
- z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz.2135 ze zm.),
5. Wymagania dodatkowe do wykonywania zadań na stanowisku :
1) operatywność w działaniu,
2) doświadczenie zawodowe,
3) odporność na stres,
4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
5) wysoka kultura osobista,
6) umiejętność kreatywnego podejścia do rozwiązywania zadań, w tym rozwiązywania problemów,
7) gotowość do samokształcenia,
8) mile widziany staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia,
9) umiejętność sporządzania pism urzędowych,
* W toku naboru Komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
6. Warunki pracy na stanowisku:
1) po dwie godziny w pięciodniowym tygodniu pracy od 800 do 1600, ( godziny pracy do uzgodnienia),
2) dostęp do systemu informatycznego Syriusz Std, SEPI,
3) praca przy komputerze,
4) oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym,
5) szkodliwe warunki nie występują,
7. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, curriculum vitae i list motywacyjny,
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
3) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie kandydata potwierdzające brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) kopie opinii o pracy, bądź referencji z poprzednich miejsc pracy, jeżeli kandydat takie posiada, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Dokumenty o których mowa w punkcie 7. 1), 3), 4), 5), 6) powinny być podpisane własnoręcznym podpisem.
8. 1) Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:
Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 11 pokój nr 14 z dopiskiem
na zaklejonej kopercie „Oferta pracy na stanowisko: informatyka w Dziale Informacji, Ewidencji
i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach.
- Ogłoszenie Nr 2/16 z dnia 27.06.2016 r.”
2) w lewym górnym rogu koperty należy umieścić:
- imię i nazwisko kandydata składającego ofertę,
- adres zamieszkania lub korespondencyjny,
- telefon kontaktowy.
9. Termin składania dokumentów: do dnia 8 lipca 2016 roku do godziny 1500.
10. Informacje dodatkowe:
1) druk kwestionariusza, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1, dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach, a także w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy
w Brzezinach, pokój Nr 14,
2) nie będą rozpatrywane oferty złożone po terminie,
3) w przypadku ofert aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do PUP w Brzezinach
4) w ofercie proszę podać numer telefonu do kontaktu,
5) osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone do Urzędu w celu dalszego postępowania rekrutacyjnego, w ramach którego przewidziane jest między innymi sprawdzenie wiadomości z zakresu znajomości i zagadnień wymienionych w punkcie 4 ppkt 6,
6) informacja o wynikach naboru, obejmująca dane personalne wybranego kandydata zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach na stronie www.pup-brzeziny.pl oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach przy ul. Sienkiewicza 11 na tablicy ogłoszeń na parterze.
7) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze,
8) kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w PUP w Brzezinach,
w terminie do 30 dni od daty zatrudnienia, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację
o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego,
9) nabór zostanie rozstrzygnięty w oparciu o wynik rozmowy kwalifikacyjnej.
OGŁOSZENIE NR 1/16 Z DNIA 09.06.2016 ROKU O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W BRZEZINACH
2. Podstawa prawna zatrudnienia: umowa o pracę zgodnie z art. 25 Kodeksu pracy,
wymiar czasu pracy: pełny etat, umowa o pracę na czas określony,
miejsce wykonywania pracy: Brzeziny
Pracodawca zatrudnia mniej niż 25 pracowników w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy i nie jest zobowiązany na podstawie art. 21 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych do dokonywania miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy (art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.).
3. Podstawowy zakres zadań na stanowisku urzędniczym obejmuje w szczególności.:
1) zapewnienie prawidłowej realizacji programów rynku pracy współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy ,
2) realizacja zadań z zakresu przyznania jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej,
3) wprowadzanie informacji do bazy danych,
4) redagowanie pism zgodnie z zakresem realizowanych zadań,
5) udzielanie klientom wyczerpujących informacji związanych z przepisami zawartymi w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
4. Wymagania niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nieposiadanie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie wykształcenia wyższego,
5) nieposzlakowana opinia,
6) znajomość przepisów ustaw:
- z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 645ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
- z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.),
5. Wymagania dodatkowe do wykonywania zadań na stanowisku :
1) operatywność w działaniu,
2) znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet), urządzeń biurowych i audiowizualnych,
3) odporność na stres,
4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
5) wysoka kultura osobista,
6) umiejętność zadawania pytań i słuchania,
7) gotowość do samokształcenia,
8) mile widziany staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia.
* W toku naboru Komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
6. Warunki pracy na stanowisku:
1) pięciodniowy tydzień pracy od 800 do 1600,
2) bezpośredni kontakt z ludźmi,
3) praca przy komputerze,
4) oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym,
5) szkodliwe warunki nie występują,
7. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, curriculum vitae i list motywacyjny,
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
3) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie kandydata potwierdzające brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) kopie opinii o pracy, bądź referencji z poprzednich miejsc pracy, jeżeli kandydat takie posiada, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
8. 1) Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:
Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 11 pokój nr 14 z dopiskiem
na zaklejonej kopercie „Oferta pracy na stanowisko: specjalista ds. programów – stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach
- Ogłoszenie Nr 1/16 z dnia 09.06.2016 r.”
2) w lewym górnym rogu koperty należy umieścić:
- imię i nazwisko kandydata składającego ofertę,
- adres zamieszkania lub korespondencyjny,
- telefon kontaktowy.
9. Termin składania dokumentów: do dnia 21 czerwca 2016roku do godziny 1600.
10. Informacje dodatkowe:
1) druk kwestionariusza, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1, dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach, a także w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy
w Brzezinach, pokój Nr 14,
2) nie będą rozpatrywane oferty złożone po terminie,
3) w przypadku ofert aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do PUP w Brzezinach
4) w ofercie proszę podać numer telefonu do kontaktu,
5) osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone do Urzędu w celu dalszego postępowania rekrutacyjnego, w ramach którego przewidziane jest między innymi sprawdzenie wiadomości z zakresu znajomości i zagadnień wymienionych w punkcie 4 ppkt 6,
6) informacja o wynikach naboru, obejmująca dane personalne wybranego kandydata zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach na stronie www.pup-brzeziny.pl oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach przy ul. Sienkiewicza 11 na tablicy ogłoszeń na parterze.
7) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze,
8) kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w PUP w Brzezinach,
w terminie do 30 dni od daty zatrudnienia, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację
o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego
9) nabór zostanie rozstrzygnięty w oparciu o wynik rozmowy kwalifikacyjnej.