OGŁOSZENIE NR 1/07 Z DNIA 06.08.2007 ROKU
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W BRZEZINACH
(w zależności od posiadanego stażu pracy) w Dziale Rynku Pracy
Liczba miejsc: 1
2. Podstawa prawna zatrudnienia: umowa o pracę zgodnie z art. 25 Kodeksu pracy
wymiar czasu pracy: pełny etat
3. Zakres zadań na stanowisku urzędniczym:
1) administrowanie systemem komputerowym i bazą danych oraz nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystanie sprzętu komputerowego,
2) wprowadzanie danych na stronę internetową urzędu oraz obsługa BIP,
3) prawidłowe zabezpieczenie sprzętu komputerowego przed użyciem go przez osoby nieupoważnione,
4) wprowadzanie wniosków i umów na aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu do bazy danych,
5) wprowadzanie wniosków o refundację do bazy danych i przygotowywanie dokumentów do refundacji,
6) przesyłanie ofert pracy do centralnej bazy ofert.
4. Wymagania niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku:
1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
2) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
3) wykształcenie wyższe – preferowane informatyczme lub administracjacyjne,
4) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku
pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 99, poz. 1001 ze zm.),
5) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
5. Wymagania dodatkowe do wykonywania zadań na stanowisku :
1) umiejętność obsługi komputera (środowisko MS OFFICE),
2) umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
6. Preferowany profil kandydata:
1) komunikatywność,
2) odporność na stres,
3) dokładność,
4) samodzielność.
7. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (curriculum vitae) i list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
2) kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i przebieg dotychczasowej pracy,
3) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
4) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
8. Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:
Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 11 - pokój nr 14
z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko: od referenta do inspektora w Dziale Rynku Pracy - Ogłoszenie Nr 1/07 z dnia 06.08.2007 r.”
9. Termin składania dokumentów: do dnia 21.08.2007r.
10. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które zostaną złożone po terminie, o którym mowa w pkt 9, nie będą rozpatrywane,
2) w przypadku ofert przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia
przesyłki do PUP w Brzezinach.
3) w ofercie proszę podać numer telefonu do kontaktu,
4) osoby, które zakwalifikują się do drugiego etapu naboru (rozmowa kwalifikacyjna) są zobowiązane
do przedstawienia oryginału dokumentów o których mowa w pkt 7 ppkt 2 ogłoszenia.